Новотроїцька селищна рада|Новотроицкий поселковый совет
Головна » Файли » Проекти регуляторних актів

ПОДАТКИ
[ Викачати з сервера (51.3Kb) ] 02.06.2015, 09:36
АНАЛІЗ  РЕГУЛЯТОРНОГО  ВПЛИВУ
до проекту рішення Новотроїцької  селищної  ради
«Про місцеві податки і збори на 2016 рік».
         Даний  аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09 2003 року № 1160-IV, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.
1. Проблема, яку передбачається  розв’язати шляхом регулювання
     Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.8.3 статті 8, статті 10, пп.12.3. 12.4, 12.5 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.
     Податковим кодексом зобов’язано органи місцевого самоврядування забезпечити прийняття рішень та їх офіційне оприлюднення щодо встановлення місцевих податків та зборів до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.
     Даним проектом рішення пропонується затвердити рішення селищної ради «Про встановлення місцевих податків та зборів з 2016 року» з додатком до цього рішення.
     Прийняття рішення з даного питання необхідно для прозорого та ефективного встановлення місцевих податків та зборів, збільшення надходжень до селищного бюджету, здійснення необхідного контролю за своєчасністю та повнотою проведення платежів. 
2. Визначення цілей державного регулювання.
       Основними цілями прийняття пропонованого регуляторного акту є:
- визначення вичерпного переліку податків та зборів, що мають справлятися на території смт. Новотроїцьке;
-  встановлення відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків та зборів;
 - встановлення розмірів ставок місцевих податків та зборів в межах визначених Податковим кодексом України;
- збільшення надходжень до селищного бюджету за рахунок встановлених місцевих податків та зборів;
 - здійснення планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні селищного бюджету. 
3. Альтернатива
     Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає, оскільки відповідно до Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків та зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.
    У разі не встановлення рішеннями органів місцевого самоврядування, місцевих податків та зборів. Передбачених пунктом 10.3 статті 10 Кодексу, такі податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Кодексом та за мінімальними ставками та без застосування відповідних коефіцієнтів.
      Неприйняття рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів з 2016 року» спричинить втрати дохідної частини бюджету селища.
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи
      Даним регуляторним актом передбачається встановити на території селищної ради наступні податки та збори: податок на майно, який  складається з: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю; єдиний  податок.Затвердити порядок сплати встановлених місцевих податків та зборів та установити ці податки.
      До цього регуляторного акту протягом місяця з дня оприлюднення будуть прийматися пропозиції щодо змісту від усіх зацікавлених осіб, після чого він буде винесений на затвердження  селищною радою.
      Запропонований спосіб відповідає принципу державної регуляторної політики, а саме: доцільність, адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність, принципу прозорості та врахування громадської думки та пропозицій суб’єктів підприємницької діяльності.
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей.
       Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків та зборів та надходження зазначених платежів до бюджету селища в прогнозованих обсягах.
       Перешкоди щодо можливого впровадження цього регуляторного акту та виконання його вимог відсутні. 
6. Очікувані результати прийняття акта.
       Дія зазначеного регуляторного акту поширюється на суб’єктів господарювання, фізичних осіб – підприємців, юридичних осіб , органи місцевого самоврядування, територіально громаду.
         Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акту, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акту, наведена таблиця аналізу вигод та витрат. 


Категорія: Проекти регуляторних актів | Додав: Administrator
Переглядів: 437 | Завантажень: 44 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]