Новотроїцька селищна рада|Новотроицкий поселковый совет
Головна » Файли » Проекти регуляторних актів

МІСЦЕВІ ПОДАТКИ 2017
[ Викачати з сервера (78.5Kb) ] 12.05.2016, 10:32
АНАЛІЗ  РЕГУЛЯТОРНОГО  ВПЛИВУ
до проекту рішення Новотроїцької  селищної  ради
«Про місцеві податки і збори».
         Даний  аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09 2003 року № 1160-IV, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.
1. Проблема, яку передбачається  розв’язати шляхом регулювання
     Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.8.3 статті 8, статті 10, пп.12.3. 12.4, 12.5 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.
     Податковим кодексом зобов’язано органи місцевого самоврядування забезпечити прийняття рішень та їх офіційне оприлюднення щодо встановлення місцевих податків та зборів до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.
     Даним проектом рішення пропонується затвердити рішення селищної ради «Про місцеві  податки  та  збори» з додатками до цього рішення.
     Прийняття рішення з даного питання необхідно для прозорого та ефективного встановлення місцевих податків та зборів, збільшення надходжень до селищного бюджету, здійснення необхідного контролю за своєчасністю та повнотою проведення платежів. 
2. Визначення цілей державного регулювання.
       Основними цілями прийняття пропонованого регуляторного акту є:
-   визначення вичерпного переліку податків та зборів, що мають справлятися на території смт. Новотроїцьке;
-    встановлення відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків та зборів;
 - встановлення розмірів ставок місцевих податків та зборів в межах визначених Податковим кодексом України;
- збільшення надходжень до селищного бюджету за рахунок встановлених місцевих податків та зборів;
 - здійснення планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні селищного бюджету. 
3. Альтернатива
     Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає, оскільки відповідно до Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків та зборів відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок.
    У разі не встановлення рішеннями органів місцевого самоврядування, місцевих податків та зборів. Передбачених пунктом 10.3 статті 10 Кодексу, такі податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Кодексом та за мінімальними ставками і без застосування відповідних коефіцієнтів.
      Неприйняття рішення «Про місцеві податки та збори» спричинить втрати дохідної частини бюджету селища.
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми і відповідні заходи
      Механізм розв’язання проблеми приведений у проекті рішення «Про встановлення місцеві податки та збори ».          Проектом:
- детально регламентовані розміри всіх місцевих податків та зборів для всіх платників вищезазначених податків з урахуванням результатів проведеного Новотроїцькою селищною радою аналізу рівня сплати місцевих податків та зборів. В результаті запропоновано дещо зменшити ставки місцевих податків та зборів в порівнянні з 2014 – 2016 роками у зв’язку з  тим,  що  на  території  селища проводиться АТО, зменшилась  купівельна  спроможність мешканців  територіальної  громади, значно  зросли  тарифи  на  комунальні  послуги, частина  земель  сільсьськогосподарського призначення  не  обробляється, частина  населення  тимчасово змінила  місце  свого проживання (виїхали  за  межі  населеного пункту) .
      До цього регуляторного акту протягом місяця з дня оприлюднення будуть прийматися пропозиції щодо змісту від усіх зацікавлених осіб, після чого він буде винесений на затвердження  селищною радою.
      Запропонований спосіб відповідає принципу державної регуляторної політики, а саме: доцільність, адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність, принципу прозорості та врахування громадської думки та пропозицій суб’єктів підприємницької діяльності.
5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей.
       Прийняття цього регуляторного акту забезпечить належне справляння місцевих податків та зборів та надходження зазначених платежів до бюджету селища в прогнозованих обсягах.
       Перешкоди щодо можливого впровадження цього регуляторного акту та виконання його вимог відсутні. 
6. Очікувані результати прийняття акта.
       Дія зазначеного регуляторного акту поширюється на суб’єктів господарювання, фізичних осіб – підприємців, юридичних осіб , органи місцевого самоврядування, територіально громаду.
         Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акту, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акту, наведена таблиця аналізу вигод та витрат. 

Для  суб’єктів господарювання, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб - Можливість впливу на визначення розмірів ставок податків та зборів під час обговорення, до їх затвердження селищною радою.
- Визначення чітких розмірів податків та зборів, та механізмів їх сплати. Сплата податків та зборів за ставками, що будуть затверджені селищною радою  
7. Строк дії акта
       Зазначений проект нормативно-правового акту є загальнообов’язковим до застосування на території селища та має необмежений термін дії. У разі внесення змін до Податкового кодексу України в частині справляння місцевих податків і зборів відповідні зміни будуть внесені до цього регуляторного акту.
8. Показники результативності регуляторного акту.
     Для визначення результативності цього регуляторного акту пропонується встановити такі загальні показники:
- динаміка кількості платників (в розрізі місцевих податків та зборів); 
- обсяги надходжень відповідних місцевих податків та зборів. 
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження регуляторного акта
    Базове відстеження буде проведене після набрання чинності регуляторного акту.
    Відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватися одним методом: статистичним.
     Згідно статистичного методу буде проводитися моніторинг статистичних показників згідно п.8 аналізу регуляторного впливу.

Секретар  селищної  ради                               Л.В. Веліказов

Категорія: Проекти регуляторних актів | Додав: Administrator
Переглядів: 172 | Завантажень: 32 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]